Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Az első hét tapasztalatai

2010.01.09. 16:28 | ripsie | Szólj hozzá!

Hétfőn reggel, az első napomon, a HR-esnél kellett jelentkeznem. Levitt a közvetlen kollégákhoz, és ott is hagyott a közvetlen felettesnél, Thorstennél. Aki rögtön lepasszolt, amint lehetett. :) De szerencsére jó helyre kerültem, Nadine-hoz. Egyelőre az volt a dolgom, hogy figyeljem, mit hogy csinál. Nagyon aranyos nő, 30 körüli, molett, mindig mosolyog és nagyon segítőkész. Néha kellemetlenül éreztem magam, hogy útban vagyok, zavarom vagy nem tud haladni rendesen, de eléggé meggyőzően állította, hogy nem vagyok terhére. Csináltam pár megrendelést a felügyeletével, és már volt néhány magyar ügyem is. Két érdeklődő, akiket telefonon is felhívtam, illetve magyarországi megrendelések. Volt olyan német rendelés is, ahol a névből rájöttem, hogy azokt is magyar küldte. Sőt, az egyik ilyen egy volt tanárnőmtől jött! Milyen esélye volt ennek??? Kismillió megrendelés közül pont hozzám kerül az első hetemen egy Németországban élő ex-tanárnőm emailje??
 

A számítógépes program, amit használunk, nem nagy kaland, de a termékeket még nagyon meg kell tanulnom. Ha jól emlékszem, 17 különböző étrendkiegészítőt forgalmazunk, mind különböző betegségek esetén javallott. Amennyire látom, itt mindenki csípőből vágja az egész témát, bár kedvesen bátorítanak, hogy nem baj, ha beletelik egy kis időbe, mire én is megjegyzem az összetvőket és az alkalmazásukat. Persze nekik könnyű is, a többség már 5-10 éve itt dolgozik. Azért ez szerintem jó jel, biztos elégedettek a körülményekkel, ha ennyi időt kibírtak itt. A többség egyébként német, sokan több száz kilométernyire laknak, és csak hétvégén látják a családukat. Nagyon jó munkahely lehet az, ahol tényleg sokan vállalják ezt a munkájukért. Vannak hollandok is egy páran, Jolandát és Jamest sikerült eddig kicsit jobban megismerni. Jolanda 50 év körüli nő, itt lakik a környékben. Ő volt az első holland, akivel itt beszéltem, és megörültem, hogy nem kell a német nyelvvel küzdeni, ő meg örült, hogy van még valaki, aki hollandul beszél. Nagyon aranyos velem, eddig többnyire ő foglalkozott a magyar vevőkkel valamilyen közvetítőn keresztül, aki lefordította a dolgokat. James pedig egy feka srác, úgy veszem észre a többiek szeretik ugratni őt, mert mindenre nagyon érzékenyen reagál. Pénteken munka után még egy csomót dumáltunk, és hamarosan elmegyünk majd moziba együtt. Tudom, hogy ez randinak hangzik, de nem az. Semmi szükségem egy munkahelyi kapcsolatra, pláne nem egy rendmániás pasival! Brrr. De attól még lehetünk barátok.
 

Pénteken bejött a cuki munkaközvetítős pasi is megnézni, hogy hogy telt az első hét. Igazából nem csak hozzám jött, pénteken kezdett egy spanyol srác is. Carlos. :) Mint valami szappanoperában, nem? :) És azt kell mondjam, a külseje is meglenne hozzá, hogy a tévében szerepeljen. ;) Szóval beszámoltunk Paulnak a tapasztalatainkról, és katunk tőle egy-egy webkamerát a cég ajándékaként, ha csinálok vele képet vagy filmet, még nyerni is lehet valamit.
 

Hétfőtől lesz saját asztalom és számítógépem, bár telefont meg tárolókat még szereznem kell majd. Amíg nincs olyan sok tennivaló, addig fordításokat csinálok, illetve gondolom, továbbra is beülök majd valaki mellé figyelni és tanulni.
 

Az egyetlen, ami vacak volt ebben a hétben, hogy vasárnap, hétfőn és kedden este a hotelben is dolgoztam, így kb 2 óra szabadidőm volt délután, éjjel meg max 6 óra alvás. Szerdára úgy kipurcantam, hogy egy gyors bevásárlás után bezuhantam az ágyba. Következő héten csak három este kell dolgoznom, és szerencsére azt sem egymás után, így biztos könnyebb lesz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr431659314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása