Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Ezeket érdemes elolvasni

2009.09.23. 12:51 | ripsie | 8 komment

Két olvasnivalót ajánlok, méghozzá vegyes érzelmekkel:

 

http://agymosott.blog.hu/2009/09/21/messzebb_mint_gondolnad

Ez egy durván jobbos srác blogjából való. Hihetetlen, hogy mik meg nem történnek manapság! Megértem az indulatait, szerencsére én sosem kerültem még olyan nehéz helyzetbe, mint ő. De mindezek ellenére nem szimpatizálok a fogalmazásmódjával, a kifejezésekkel, amiket használ. Sőt, igazából a nézeteivel sem. Viszont átérzem a helyzetét, és ez segít, hogy objektívebben tudjam kialakítani a saját álláspontom. Külön felhívnám a figyelmet "Kelemen Pápa" hozzászólásaira.

 

http://hu.wikipedia.org/wiki/A_multi-level_marketing_kritikája

Mindenki tudja, aki ismer, hogy nem vagyok oda az MLM-ért. Igaz, ismertem egy embert, akinek bejött, de attól még nem kell feltétlenül jónak nevezni a rendszert. És meg lehet próbálni érvekkel meggyőzni engem, de az érzelmeim akkor sem fognak megváltozni ezzel kapcsolatban. Visszavonom, inkább ne is próbáljon meggyőzni senki! Egy barátom most van a beetetési folyamat elején, és már előre tartok tőle, hogy mi jön még. Őt semmiképp nem szeretném elveszíteni, úgyhogy a munka mint témakör egy időre száműzve/cenzúrázva lesz részemről. (Inkább nem mondok semmit a békesség kedvéért.) Evvan. :(

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr361401606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.09.23. 14:27:49

Megértem a srác indulatait, valószínűleg az ő helyében én is így éreznék. Az a baj, hogy ettől már durván jobbos lesz valaki, pedig itt főleg tapasztalatokról beszélünk és nem előítéletekről.

A kommentelő pedig, ehhh inkább nem írok semmit.

Az MLM meg egy vicc, már húsz éve is körberöhögtem azt aki ilyesmivel zaklatott.

ripsie 2009.09.24. 18:21:45

20 éve??? Te jó ég! Nem baj, hogy letegeztelek?

A kommentelőről kifejthetnéd a véleményed, nekem intelligensnek tűnik. Tény, hogy kicsit kötekedős, de az nem árt, ha érdemi vitát akar kezdeményezni.

venator 2009.09.24. 18:56:55

@ripsie: Nem baj, egész jól tartom magam. :))

A kommentelőről csak benyomásaim vannak, így megalapozott vélemény nem mondanék, de nekem olyan "két félév az egyetemen" érzésem van tőle. Olyanok szoktak így nyilatkozni, akik nem rég csodálkoztak rá, hogy szociológia, politológia is van a világon és esténként valamelyik romkocsmában váltják meg a világot, de igazi pofont még nem kaptak az élettől.

Kb. ennyi. Persze lehet, hogy én vagyok már túl fásult és hajlamos vagyok elfelejteni, hogy mi is ezt csináltuk. :))

Tom Bobb · http://tombobb.blog.hu 2009.09.24. 20:10:20

Én is megértem a saját magam indulatait, higgyétek el! És ti is akkor fogjátok jobban megérteni, mikor mind a ti életetekre, mind a szeretteitek életére tör a cigány, és körberöhögitek a hozzátok hasonlót, akit azért, mert szimpatizál a Gárdával, amelyik szervezet (egyedülállóként Magyarországon) kimentette a cigányfertőzött területről, "durván jobbos" a srácnak hívjátok, egy srácnak, aki persze nem feltétlenül DURVÁN jobbos, csak le merte írni, hogy mi történt, mi volt a kiindulóalap, és mivé lesz az, ha szólni mersz egy cigányra.

Egyébként ha kell, vállalom, hogy "durván jobbos" vagyok, holott sosem azt nézem, ki melyik szar párt zászlaja alatt henceg vele, hogy "valaki" lett, és ha kell, ott fogok állni a sünökkel szemben, civilként, mikor a Gárdát akarják basztatni - mert te, ripsie barátom, illetve te, venator, nem tudjátok még, milyen érzés az, hogy idegen emberek miattad felállnak, jönnek, segítenek, a válladat csapkodják, a barátaid lesznek, és mindezt önzetlenül INGYEN, valóban kurvára idegenként teszik - érdekek nélkül!

Te megtennéd?
Ti megtennétek?

Gondolkozz, ripsie koma, mielőtt nyiltkozol egy Tom Bobbról! :-)

Ennyi.

venator 2009.09.24. 21:04:38

@Tom Bobb:

nekem nincs különösebb bajom a Gárdával, bár ha kicsit kevesebbek lennének, az akár több is lehetne. Gondolom érted, hogy hogy értem.
Az a kiállás pedig, hogy elmentek és segítettek nektek az maximális tiszteletet érdemel.
laktam necces környéken én is, mentem úgy haza éjjel, hogy egy fickó feküdt a kapu előtt és kés állt ki a melléből, szóval tudom, hogy miről beszélsz és megértem az indulataidat.

ripsie 2009.09.25. 00:40:19

@Tom Bobb: Felesleges itt kiosztani valakit, aki éppen a Te blogod olvasása miatt kezdte kevésbé negatívan értékelni a Magyar Gárdát. És ismerve néhány hasonló gondolkodású ismerősömet, őket is épp erre próbáltam buzdítani. Saját magad használtál a "durván jobbos"-nál sokkal erősebb kifejezést magadra, amit én ismeretlenül nem akartam leírni. Minden jót és nyugodtabb életet kívánok Neked és Cicádnak! Maradjunk ennyiben, nem szándékoztam sem vitapartnered, sem komád lenni.

Miklas 2009.09.25. 18:19:22

@Tom Bobb:
Kedves Tom Bobb, par percig eltöprengtem rajta, hogy hozzaszoljak e müvedhez, mivel mindeddig meg ocsarolas, ciganyozas es gardazas nem szennyezte ezt a blogot.....szerencsere.
Megertem a khm "kisebbsegekkel" kapcsolatos problemat. Magam is eltem hasonlo környezetben. El tudom kepzelni, hogy mennyire elkeseritö volt a helyzet.
Szereny meglatasom szerint abba a hibaba estel, hogy szamodra csak es kizarolag a Te velemenyed szamit, egyedül azt tartod helyesnek, köbevesettnek. Ha valaki valamit maskepp gondol, akkor az illetöt azonnal ellensegkent kezeled, arulonak tartod stb stb.
Igy van ez nemcsak veled, hanem az altalad nagyra tartott gardaval is, amit pontosan ezen okbol antidemokratikusnak es kerülendönek tartok.
Ripsie egy abszolut kedves es aranyos lany, akinek nem allt szandekaban sertegetni sem teged sem mast. Szamodra alig elkepzelhetö modon önallo velemenyt alkotott, ami neked epp nem tetszett.....Szokj hozza! Elöfordul az ilyesmi.

2012.03.25. 20:21:03

Megszűnt a több évtizedes munkahelyem.
Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezdtem el keresni az interneten. Így bukkantam rá a KMD által kínált lehetősére, melyet mindenkinek ajánlok a mellékelt honlapon:

http:/kmdholding.com/hub3p3a

Amennyiben gyorsabban szeretnél a pénzkeresetben előrelépni és nem igényled a segítséget, a következő oldalon rögtön megkezdheted a regísztrációt és a dollárok keresését!
FM0204.iwowwe.com/
süti beállítások módosítása