Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Magyarországon

2009.10.19. 12:30 | ripsie | 3 komment

  • 60 forintért (23 cent) ittam egy kávét a gofrisnál. :)
  • Megnyílt a soproni mélygarázs. Szűk, kicsi, omladozik. Nem csoda, hogy így nincs pofájuk pénzt kérni érte. Viszont én még ingyen sem akarom használni soha többé. :(
  • A kozmetikai termékek legalább annyiba kerülnek itt, mint kint. :(
  • Nem mosolyognak az emberek. Még akkor sem, ha kedvesen megpróbálok beszélgetni. Semmi reakció, csak a fapofa. :(
  • Több mint 1000 km-nyi utat megtéve Magyarországon láttam csak szemetet az autópályán. Meg kidőlt táblát a belső sávban. :(
  • Sokkal kevesebb a biciklis, és azok is féltik az életüket. :)
  • A gyalogosok körülnéznek, mielőtt lelépnek az útra. :)
  • Véletlenül belefutottam a Mónika-showba. Brrrr. :((
  • Kevesebb mint 10 euróért vettem egy tök jó pulcsit. :)
  • Szebbek a cipők :), de ugyanolyan drágák. :(

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr551460147

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.10.19. 20:00:25

Nem megyünk haza karácsonyra. :(

ripsie 2009.10.20. 18:18:54

Én se jövök már haza tavaszig. Októberben könnyebb szabit kapni, mint decemberben, ezért időzítem mindig a szülinapomra az utazást. Ne búsulj, ti már így is egy család vagytok, ott vagytok egymásnak.

venator 2009.10.20. 18:41:05

Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :)
süti beállítások módosítása