Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Megbolondultam

2010.10.12. 10:33 | ripsie | 1 komment

A soproni háziorvosom szerint megbolondultam. :( Mostanában fura gyomorpanaszaim vannak, ezért írtam neki egy emailt. Nem kapkodta el a dolgot, de ma végre válaszolt. Ezt írta:

 
Kedves Katalin!
Panasza alapján ezoterikusan valamit nem vesz be a gyomra. Ezért van a telítettségérzése.
Ezen kell elgondolkodni,  a problémát feldolgozni, megoldani. És elmúlik a panasz.
A betegségek 90 százaléka pszichoszomatikus, azaz lelki dolgok jönnek elő testi panaszokban. Ez is  az.
Jobbulást kívánok.
 
Hát mi ez már? Miért nem küld el vizsgálatokra vagy ad tippeket, hogy hogyan étkezzek másképp? Lelki dolgok? Lelki dolgok mindig is voltak, mégsem okoztak nekem soha gyomorpanaszokat! Most akkor gyónjak meg mindenkinek mindent, hátha attól jobb lesz??? Erősen kétlem. :( Vagy a közelgő szülinapom nyomaszthat tudat alatt? De akkor az tényleg mélyen a tudatom alatt van, mert egyáltalán nem görcsölök a témán. Persze, viccelődöm, hogy most leszek 18, de igazából nem érzem magam öregnek. Persze ebben az életkorban másoknak már családja van, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy boldogabbak is. Jól elvagyok a bőrömben, akkor meg mit stresszeljem magam? A melóval mostanában kevésbé vagyok kibékülve, kb egy hónapja teljesen átírták az őszi rendezvénysorozat terveit, így egy csomó munkám veszett kárba. Ez persze kiakasztott, azóta kevésbé tud érdekelni az egész. Kivárásra játszom, majd lesz valahogy, hozzák meg a döntést az okosok, én meg szépen csendben megcsinálom, amit nagyon muszáj. Tény, hogy nem vagyok lelkes hangulatban, de nem is izgatom miatta magam. Mielőtt mindenki a fogyókúrára fogná a dolgot, elmondom, hogy az utóbbi két hónapban egyáltalán nem fogyóztam. Vissza is híztam, amit előtte leadtam. Jövő héten szeretném újrakezdeni a diétázást, majd meglátjuk, lesz-e belőle valami. A sportot is már jó ideje újra akarom kezdeni, csak épp mindig közbejön valami.
 
Aggódni azért nem kell miattam, ha bolondan is, de túlélem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr562364836

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunkiss 2011.08.26. 02:39:11

Miért nem irsz mostanában? Mi történt?
süti beállítások módosítása