Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Van egy titkos :) imádóm

2009.08.11. 23:25 | ripsie | 1 komment

Múlt héten valamelyik reggel történt, hogy szokás szerint nekiálltam dolgozni fél 7-kor, és tök pörögtem, mint mindig. Negyed nyolckor épp az egyik cuccot vittem be a reggelizőbe, amikor megláttam az aznapi első vendéget. Pascalt!!! Gondolhatjátok, hogy meglepődtem, de azért egy Hoi! (Szia!) kicsúszott a számon. Utána rá se néztem, befejeztem szépen az előkészületeket, majd belenéztem a számítógépbe, hogy vajon a saját nevén jelentkezett-e be. Naná, hogy nem! Egy óra múlva sikerült kideríteni, hogy melyik az ő álneve, és Nicole-lal, a kolléganőmmel megbeszéltük, hogy erről értesíteni kell a főnököt is. Mert hát, mi van, ha lelép fizetés nélkül? És különben is, miért nem mutatott fel igazolványt, amikor becsekkolt? Gyanús. Persze, ha mutatott volna egyet hamis adatokkal, az még gázosabb lenne. :) A főnök csak annyit mondott, hogy ha nem bízunk meg benne, kérjünk tőle előleget. :S Ez meg is történt pár napon belül, szerencsére nekem nem volt vele semmi dolgom. Írtam az alapítványos nőnek, Petrának, hogy mi a helyzet, és ő azt válaszolta, hogy az az álnév egy igazi rendőr neve, aki tényleg ezen a területen dolgozik. A munkahelyi pletykák szerint tényleg ez a rendőr fizet a szobáért, és igazolta is magát valakinek. Én egyszerűen levegőnek nézem Pascalt, nem hagyom, hogy akár csak a kedvemet is elrontsa. Ha ő a bárban van, akkor én az étteremben foglalom le magam, és fordítva. Ja, és Petra azt is írta, hogy szerinte a pasi belém van esve, és azért van nálunk, hogy engem lásson, még úgyis, ha nem beszélek vele. Ijesztő. Beszéltem erről a cuki kisfőnökkel, Berryvel, és ő nagyon megértő volt velem. Mondta, hogy nyugodtan kerüljem a pasast, nem gond. Bezzeg Iris csak annyit tudott mondani, hogy viselkedjek profiként, hisz a pasi mégiscsak egy vendég. Hát kösz. :( Később Pascal elkezdett Berrynek magyarázkodni, és állítólagos bizonyítékokat mutatott be arról, hogy ő igazából az igazságszolgáltatásnak dolgozik, mint informátor vagy mi. Titkosügynök talán. LOL! :D És azt mondta, hogy annyira titkos, amit csinál, hogy a rendőrségi aktákban sem szerepel ez sehol, csak valami magas szinten tudnak róla. Ja, persze! Vagyis, hiába van pl valakinek rendőr ismerőse, amit az ki tud deríteni, az sem az igazság. Berry szerint is furcsa, hogy minek fecsegne Mr. James Bond ilyen nyíltan titkos dolgokról egy ismeretlen embernek. Nem hisszük egy szavát sem. A koronát viszont azzal tette fel az egészre az a szerencsétlen, hogy írt nekem egy levelet. Berryvel küldte el nekem, hogy ha nem akarom, nem olvasom el. Hát nem is. Nem tud olyat mondani, ami változtatna azon, hogy tudni sem akarok róla. Azt hiszem, a héten végre elhúz, és remélem, hogy soha nem jön vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr571299307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.08.14. 13:48:47

Üzend meg neki, hogy te meg kiugrott KGB-s vagy és így bujkálsz mióta vége a hidegháborúnak. :)))

Bár inkább óvakodj tőle, nem tűnik normálisnak, hacsak nem titkosügynök tényleg. :)
süti beállítások módosítása