Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Magyarokba botlottam

2009.10.26. 12:23 | ripsie | Szólj hozzá!

Volt egy érdekes eset kb egy-másfél hónapja, csak lusta voltam megírni. Egyik este zárás előtt nem sokkal bejött egy hapsi a szállodába és bátortalan német tudással narancslevet kért. Adtam neki, bár a kolléganőm megjegyezte, hogy ilyenkor már nem kéne, meg hogy enni is akart volna, de azt végképp nem tudunk már ilyenkor adni. Amikor vittem neki a visszajárót, feltűnően nézni kezdte a névtáblámat. Aztán megkérdezte: "Magyar?" Meglepődtem, de meg is örültem neki. Elkezdtünk dumálni, mondta, hogy ketten vannak itt, nemrég érkeztek repülővel, és kopog a szemük az éhségtől. Szereztem nekik egy kis kaját a konyháról, aztán zárás után én is leültem velük dumálni a teraszon. Valami díjugrató versenyre jöttek, és a szomszédos hotelben szálltak meg.  Nicole, a kolléganőm nagyon féltett, amiért egyedül ott maradtam két vadidegennel, de tök jó volt új embereket megismerni, nem akartam kihagyni a lehetőséget. Másnap aztán a versenyre is ki akartam nézni, de elég esős volt az idő, és a sárban tapicskolás nem az én műfajom. Persze a következő napokban, amikor meg szép idő lett volna, akkor meg dolgoznom kellett. Még egyszer találkoztam utána velük, másnap este Szilvivel együtt négyesben bementünk Valkenburgbe körülnézni. Az az este is jól sikerült, és megbeszéltük, hogy a rákövetkező napon is jelentkeznek, amikor túl vannak a versenyen, és még kitalálunk valami programot. Nem hívtak, kicsit furcsálltuk is a dolgot. Azt még megértenénk, hogy ha történt volna valami köztünk, és utána nem jelentkeznek, de így? :) Na, mindegy, a pasik már csak ilyenek. :) Mindenesetre remélem máskor is beesnek hozzánk érdekes magyarok.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr981473635

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása