Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Gyúrunk vazze? Gyúrunk vazze.

2009.06.25. 20:45 | ripsie | 2 komment

Végre rendszeresen sportolok.  Azt tudni kell, hogy én alapvetően lusta vagyok. Ha viszont egyszer elkezdek edzeni, akkor azt minimum hetente 3x-4x csinálom. Pont amiatt, hogyha megelégednék heti 1-gyel, akkor tuti, hogy azt az egyet is halogatnám, kifogásokat keresnék, és hamar le is állnék vele. Ellenben, ha rendszeres programot csinálok belőle, akkor a napirendem részévé válik, és nem esik nehezemre tartani magam hozzá.

Most ugyebár azért kellett belefognom, mert rohadtul fájt a hátam. Visszajöttem a szabadságról, tele voltam energiával és egyből be is iratkoztam a konditerembe. Ahhoz viszont, hogy feliratkozzak egy csoportos foglalkozásra, meg kellett várnom a tagságim megérkezését. Mivel nem akartam halogatni a kezdést, ezért gondoltam, addig is elmegyek egy kicsit kondizni, ha mást nem is merek kipróbálni, max tekerek a biciklin valamennyit. Szerencsére az ott dolgozó nőci körbevezetett, adott egy edzéstervet, aztán magamra hagyott. Jó az, ha nincs senki a közelben, aki nézi, ahogy bénázok. :) Az edzéstervem neve: Kezdő női. Van másfajta is, de egyelőre csak a kondíciómat akarom javítani, ha esetleg le is megy pár kiló, az csak plusz öröm. (Már le is ment. :) ) Szóval az a lényeg, hogy sorban megvannak az izomcsoportok, és hogy ahhoz melyik gépen mennyit kell edzenem. Ja, és az elején van 15 perc bemelegítés taposógépen, a végén meg 10 perc levezetés biciklin.  A gépek meg vannak számozva, az alapján kell megkeresnem őket, ott pedig a rajtuk levő rajzocskák segítenek kisilabizálni, mit is kéne tennem velük. Ez nem mindig sikerül, de ha véletlenül kiszúrja ez egyik edző, hogy bénázok,  akkor meg is mutatja, hogyan csináljam. 10 euróért befizethettem volna teljes körbevezetésre is, de annyira nem tartottam fontosnak. Most meg már örülök is, furán éreztem volna magam, ha valaki egy órán keresztül jött volna velem, és csak nekem magyarázott volna. Egész jól elboldogulok így is, talán csak a gépek pontos beállításaival küzdök még néha. Ugyanis az első alkalommal úgy megtetszett a dolog, hogy azóta hetente háromszor járok gyúrni. :) Eredetileg ugyebár az aerobic volt a terv, de azon eddig - a maival együtt - kétszer voltam. Az vele a legnagyobb gond, hogy előre fel kell rá iratkozni, és mire én megtudom a következő heti beosztásomat, addigra egy csomó óra már be is telik. Így először a verekedős aerobicon voltam (Body Combat), most meg sima aerobicon (High/Low Aerobic). Ez utóbbiról a neve alapján nem tudtam, pontosan mit takar, de gondoltam, egy próbát megér. És nagyon bejött. :) Még két félét kellene kipróbálnom, a Has-Fenék-Comb edzést (BBB: Buik-Billen-Benen) és a táncos aerobicot (Zumba). Sajnos a Zumba mindig tele van, nem tudom, mikorra fog összejönni.

 

A sportolás eredménye eddig: 

  • a hátfájásom elmúlt
  • lement 1-2 kiló
  • jobb a közérzetem
  • bár némileg visszafogtam a kajálást, de nem koplalok, és mégsincs bűntudatom
  • új emberek között vagyok, bár eddig csak egy öreg indián hajtott rám
  • de azért én így is vígan legeltetem a szemem a jó pasikon :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr781208550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.06.26. 19:50:06

Látod, ez nem lenne rossz ötlet, kár, hogy lusta vagyok hozzá. meg elég is amit itt kell cipekedni. :(

ripsie 2009.06.27. 00:07:19

Én is mindig azzal takaróztam, hogy mozgok a munkában is eleget, de mégis egész másképp hat, amikor sportol az ember. A munkától fáradt leszel, a sportból meg plusz energiát nyersz.
süti beállítások módosítása