Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Még élek! :)

2009.08.09. 21:36 | ripsie | 1 komment

De még mennyire! Zajlik itt az élet ezerrel. Mostanában folyton jövök-megyek, ezért aztán sosem maradt energiám az írásra.

Történt sok minden, most először a legfrissebbet mesélem el. Jól összebalhéztam az egyik kolléganővel. :) Jaj de nagyon élveztem! :D Már egy jó ideje a bögyömben volt a kiscsaj, mert mindig utasítgatott, és úgy bánt velem, mintha a felettesem lenne. Hát nem az. Nekem egy húszéves kis picsa ne dirigáljon! Csak gyakorlaton van nálunk, bár az már tart egy jó ideje. Az utóbbi időben már nem válaszolgatok olyan készségesen a számonkérő kérdéseire, és ez nem tetszett neki. De nem szólt egyikünk se semmit. :) Ma aztán azon akaszkodtunk össze, hogy ki mehet haza hamarabb. A részletek nem fontosak, én akár még maradhattam volna, de belém bújt a kisördög, és csakazértsem engedtem. Hiába beszélek már elég jól hollandul, de azt tudom, hogy egy heves vitában esélyem sem lenne. Nekemesett, én elmondtam, hogy elegem van belőle, hogy főnökösködik, aztán vigyorogva folytattam a munkát. De akkor már persze ő akart maradni, én meg mondtam, hogy legyen, ahogy akarja. (Az egyetlen, ami zavar, hogy ez alapján majd megint én leszek az összeférhetetlen. De azt is leszarom. Nem vagyok hajlandó többé szó nélkül meghunyászkodni!)

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr471299036

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.08.10. 00:00:12

Csak keményen, majd megtanulják a magyar virtust! :) Itt is ez megy állandóan, próbálkoznak, pofára esnek, mondjuk ez nem szegi kedvüket a dánok elég kitartóak! :))
süti beállítások módosítása