Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Elbuktam az IQ-teszten :)

2009.10.28. 18:54 | ripsie | Szólj hozzá!

Még egyetemista koromban volt a tévében egy IQ-teszt Vágó István vezetésével. A kérdéseket állítólag a Mensa HungarIQa állította össze. Egy barátnőmmel együtt töltöttük ki a tesztet, mármint külön-külön, de egy szobában ülve. Szinte hihetetlen, de mindketten ugyanannyi pontot értünk el. Szám szerint 131-et. Örültünk neki, mert a zseniklubba 130 pont felett lehet bekerülni. :) Persze csak akkor, ha a hivatalos teszten éri el valaki ezt az eredményt, a tévés teszt meg ugye nem számít annak. Azóta viszont foglalkoztat a gondolat, hogy el kéne mennem kitölteni egy hivatalosat is. De azért be kell valljam, hogy van bennem egy kis félsz is. Mi van, ha azon meg 130 pont alatt végzek? Nem mintha az bármin is változtatna, de oda lenne az a tudat, hogy ha akarnám, bekerülhetnék abba az elitklubba. Szóval ilyen előzmények után gondoltam, hogy kitöltöm a Mensa klub honlapján levő próbatesztet. Ez sem hivatalos, de szerintem azért már meglehetősen pontos, különben nem tették volna fel. Nekikezdtem, úgy éreztem, hogy a körülmények is optimálisak erre a kis szellemi kihívásra. És elvéreztem. :( A kérdéseket fix idő alatt kellett megválaszolni, és engem irtóra idegesített a képernyő alján futó csík. Szinte nem is tudtam másra figyelni. Pár kérdés után le is állítottam az egész hülye tesztet. Ennyi a sztori, egy darabig még tuti nem fogok megint megpróbálkozni vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr611482165

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása