Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

A holland pasikról

2009.08.18. 21:57 | ripsie | 3 komment

Most értem haza a konditeremből. Pár hónapja, amikor elkezdtem edzeni, nem igazán láttam jó pasikat, de az utóbbi időben szerencsésebb vagyok. Múltkor egy latin loverrel flörtöltem, és bíztam benne, hogy esetleg ma is ott lesz. Nem volt, viszont majd leestem a gépről, amikor bejött a terembe egy eddig még soha nem látott srác. Egy az egyben úgy nézett ki mint az exem. Hasonló magasság, sötét haj, "felfelé csúszó kontúr" (gy.k. picit kezd elölről kopaszodni), körszakáll, cuki pocak. Jobban hasonlított a pasi Gáborra, mint annak a saját testvére. Végre beesik egy 9,5 pontos pasi, és bár irtóra vonzza a tekintetemet, de mégsem tudom nyugodt szívvel stírölni.

Egyébként is kivagyok a holland férfiakra, itt nem divat a körszakáll, pedig az úgy tetszik nekem. Ha meg enélkül is jól néz ki valamelyik, akkor sokszor ott lóg az oldalán egy bálna. Nincs bajom a kövér nőkkel, de néha bosszantó látni, hogy mennyivel jobban néz ki a srác, mint a csaj az oldalán. Megfigyelésem szerint itt az átlag pasi a gömbölydedebb formákra bukik. Na, persze azért nem kezdek hízókúrába!

Még egy említésre méltó fickót láttam az utóbbi időben, őt pedig a németeknél a diszkóban. Szuper fekete bongyor haja volt. Szerencsére/sajnos elvesztettem szem elől, különben biztos, hogy az alkohol hatására beletúrtam volna abba a cuki hajába.

 ("Tudom, hogy a fejem ott van bent valahol" - Slash)

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr521320625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.08.19. 20:35:04

Bongyor haj? Öööö......Balázs Pali? :))))

Miklas 2009.08.20. 19:43:00

Nemcsak hogy rövid bongyor haj.....be mekkora körszakall!!

ripsie 2009.08.22. 01:26:51

Neem! Balázs Pali nem! Kikérem magamnak. Nekem a sötét dús bongyor haj tetszik, nem a dauerolt lapos világos. Mint pl ugyebár Slashé. Bár képkeresgélés közben tartottam róla, hogy belebotlok valami kiábrándító, friss képre róla. Szerencsére nem, nekem ő olyan maradjon, mint a Guns n' Roses-ben volt!
süti beállítások módosítása