Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Az elmúlt hónap összefoglalója

2009.12.22. 11:15 | ripsie | Szólj hozzá!

Nem mentegetózöm amiért nem írtam, nem sok minden történt. Hol irtó sok meló volt, hol meg semmi. Eléggé hervasztó volt, amikor csak 15 órányi munkát kaptam, és ezt kompenzálandó máskor meg mindent bevállaltam, ami adódott. Ezen a héten például 6 esti és 2 reggeli műszakom van, tiszta hulla leszek a végére. De nem baj, ez jó lesz gyakorlásnak. Ugyanis januártól két munkahelyem is lesz! :D

Azt hiszem említettem korábban, hogy egy cég magyar anyanyelvű embert keresett, de aztán elég sokáig nem jelentkeztek. Amikor már teljesen letettem róla, akkor aztán mégiscsak szóltak, hogy mennem kéne egy interjúra. Örültem neki, de 3 nap alatt meg kellett tanulnom újra németül! Ugyanis mióta mindenhol hollandul beszélek, már nagyon nehezen jutnak eszembe a német szavak, és úgy érzem, csak makogok. Ezért abban a pár napban csak német tévé szólt nálam, német könyvet olvastam és a cég német honlapját böngésztem.

Az interjút egy idősebb férfi tartotta, kedves volt. Ő a cég személyzetise, és úgy tűnt tényleg ért az emberekhez. Velem legalábbis jól megtalálta a hangot, és egész jól feloldotta a feszültségemet. Egy csomó mindenről beszélgettünk, néha még a munka is szóba került. :) A végén elkérte az elérhetőségeimet, és azt mondta, hogy a következő hét elején jelentkezik. Persze nem tette, én meg már tiszta idegroncs voltam. Csütörtökön végül írtam a közvetítőnek, hogy most akkor mi van. Így legalább nem a céges pasast zaklattam, de azért csak közelebb kerültem a megoldáshoz. Pénteken jött a válasz, hogy mehetek 2. körre, csak valaki megbetegedett, akinek ott kell lennie a következő interjún, ezért tolódott a dolog. 

Ezek után megint belevetettem magam a nyelvtanulásba. Egyre jobban utálom a németet! Viszont a beszélgetés megint egész jól ment. A nő, aki most pluszban ott volt, szintén kedves volt, körbe is vezetett az épületben. Még a fő-fő-főnökhöz is felvitt, és vele is elbeszélgettem. A séta végén megkérdeztem Manjától, hogy mi a helyzet a többi jelölttel, és azt mondta, hogy mostanra csak én maradtam, és ő nem látja akadályát annak, hogy náluk dolgozzak. Persze végső választ majd jövő héten tudnak adni.

Aztán meg is jött az email, hogy felvettek, viszont fizetésként kevesebbet ajánlottak, mint amennyiről előzetesen szó volt. Persze ezt rögtön szóvá is tettem a közvetítőnek, méghozzá egy elég ingerült hangvételű levélben. Azt a választ kaptam, hogy a cégnél ez a kezdő fizetés, de kapok benzinpénzt is mellé. Arról nem esett szó, hogy előzőleg miért mondtak magasabb összeget. Mondtam, hogy ezt még át kell gondolnom, hisz nekem van egy másik munkám is, amit nem akarok kockáztatni valami bizonytalan lehetőség miatt. Ja, azt még nem is írtam, hogy saját kérésemre először csak 30 órában fogok dolgozni, és így megtarthatom a szállodai melót is. Napközben az új cégnél, esténként és hétvégén pedig a hotelben húzom majd az igát. Szóval időt kértem a közvetítőtől, aztán pár napig nem jelentkeztem. Ő sem egyébként, szóval gondoltam, minden oké. Ilyen előzmények után kaptam egy mailt, hogy mivel nagyon eltűntem, ezért újratárgyalták a béremet és megemelték egy kicsivel. :) Beijedtek, hogy nemet mondok, pedig már pont eldöntötttem, hogy kevesebb bérrel is jobb, mint a semmi.

Innentől gyorsan ment a dolog, egy-két telefon, és tegnap már alá is írtuk a szerződést. Január 4-én kezdek is! A hotelben szóltam, hogy innentől kezdve hétköznaponként csak este érek rá. Nem mondtam meg miért, mert akárkivel is beszéltem róla, mind azt mondták, hogy ha a főnök tudná, hogy van máshonnan is jövedelmem, akkor még kevesebb melót osztana rám.

Szóval most izgis időszak következik, új munkahely, új kollégák, új feladatok. A sportra valószínúleg kevesebb időm lesz, de az még mindig jobb, mint amikor nem volt semmi dolgom. A pénz is több lesz így, bár lehet, hogy nem lesz alkalmam elkölteni. :) Viszont ezt nem szánom tartós állapotnak így, ha bejön majd az új hely, előbb-utóbb felmondok a szállodában.

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr941615362

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása