Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

2009-06-08

2009.06.08. 23:47 | ripsie | 3 komment

Ott tartottam, hogy megérkeztem Sopronba. Kedden reggel még elugrottan a dokihoz, ezt leszámítva nem csináltam semmit. Szerdától kezdve majd’ minden nap úgy telt, hogy délelőtt aludtam, amíg jól esett, aztán intéztem az ügyeimet, estefelé meg találkozgattam az ismerősökkel. Sajnos, nem sikerült mindenkivel, akivel szerettem volna, de nem vagyok telhetetlen. Összességében nagyon jól telt ez a pár nap. Vasárnap először még Pesten volt egy találkozóm, estére pedig már Békéscsabán voltam. Szerdáig elintéztem a fontos dolgokat, csütörtökön és pénteken pedig öcsémmel utaztunk el Sopronba ill. Szombathelyre, szintén egy régi baráthoz. Hétvégén rokonlátogatás, és már el is szaladt ez a hét is. :(

Az autó eladása azért még egy érdekes sztori volt. Hétfőn anyu megjegyezte, hogy milyen szolidan vagyok felöltözve, vagyis hogy se nagy dekoltázs, se kis hasvillantás, semmi. Elmagyaráztam, hogy nem lenne jó, ha a fogdoki, akihez épp indultam, a szám helyett a melleimet bámulná. Másnap viszont az autót vittem be pár kereskedőhöz, hogy mennyit adnának érte. Gondoltam, itt viszont nem árthat, ha egy kicsit jobban kivágott felsőt veszek fel. ;) Összesen három helyen nézettem meg az autót, az első egy ismerős rokonánál volt. Ő megvizsgálta a rétegvastagságot, belenézett a motorba, kiszámolta az Eurotax-árat, majd adott egy árajánlatot. Teljesen korrekt volt. A második pasas egy tipikus autókereskedő volt. Leszólta szegény Suzyt, semmi biztosat nem mondott, meg kell nézetni szerelővel, az árat meg kell beszélnie a főnökével, blablabla. A harmadik fickó nem nagyon ért rá, ránézett a kocsira, alkudtunk egy kicsit, megegyeztünk egy árban, és öt perc múlva már ott sem voltam. Ez az utolsó adta a legjobb ajánlatot, úgyhogy pénteken őhozzá vittem be az autót. Nem csak, hogy nem ismert meg, de még meg is jegyezte, hogy nem ismerős neki az arcom. Na ja, nem a mellemet kellett volna nézni első alkalommal! :D Azért persze nyélbe ütöttük az üzletet. Bár mindhárom kereskedő beindította a motort, de egyik sem ment vele egy centit sem. Meg sem kérdezték, hogy van-e valami baja. Nem tudom, mennyi időt fognak szánni a kipofozására, de ha azt is ilyen slendriánul csinálják…

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr541172793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.06.09. 21:44:08

Mondjuk, ami azt illeti ezek szerint a melleid sem hagytak mély nyomot benne? ;D Különben csak megismert volna!? vagy legalább az ikreket. :))

ripsie 2009.06.11. 22:42:05

De gonosz vagy! Épp az volt a baj, hogy második alkalommal nem voltak láthatók az ikrek! Még volt is vmi kis elszólása, amikor leültünk elintézni a papírokat, és a napszemüvegemet szokás szerint a felsőmre akasztottam. Már nem tudom, mit mondott, de egyből észrevette az extra belátást. :)

venator 2009.06.12. 16:35:42

@ripsie: Rém kedves vagyok valójában! ;)) Hja, kérem, úgy persze, hogy észreveszi, ha besegítesz egy picit a szemüveggel. :D Én bezzeg mindig buktam a kocsieladáson.
süti beállítások módosítása