Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Meggyulladok

2009.07.03. 12:23 | ripsie | 1 komment

Gatyarohasztó a meleg. Már vagy egy hete minden nap 30 fok van, és ráadásul az a fülledt fajta. Még szellős nyári ruciban is nehéz elviselni, de meló közben hosszúujjú blúzban, fekete nadrágban, nyakkendővel és hosszú köténnyel egyszerűen kibírhatatlan. A legrosszabb persze a konyhában, menekülök is onnan, ha nem feltétlenül ott van dolgom. Iszonyatosan zavart már a hajam is. Hosszú volt, kezelhetetlen és melegítette a nyakamat. Levágattam. Most úgy kb. állig ér. Erikával már régóta nyűglődtünk rajta, hogy kéne itt találni valami jó és megfizethető fodrászt, de igazán sokat nem tettünk az ügy érdekében. Na, én most annyira besokalltam, hogy bementem az első fodrászszalonba, amit megláttam a környéken, és egyeztettem egy időpontot. Előtte azért megnéztem a kirakott árlistán, hogy 17 euróért vágják le mosással, de szárítás nélkül. (Ez az ár átlagosnak mondható, máshol sem láttunk jóval olcsóbbat, pedig már sok helyen megnéztük.) Ez így összességében nekem megfelelt, szárítani itthon sem szoktam, nekik sem fogok plusz pénzt fizetni érte. Ma délelőtt aztán meg is történt a dolog, és elégedett vagyok vele. Szerintem aranyos lett, a praktikusságához meg nem férhet kétség.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr361224231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.07.04. 12:03:48

Itt is nagyon meleg van, én még bírom, de a dánok döglődnek nagyon. Heheh
süti beállítások módosítása