Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

Vicces üzenet

2009.07.15. 09:21 | ripsie | 3 komment

Tegnap reggel az alábbi üzenet fogadott a hotel konyhájában:

 

"Jó reggelt Katty

volt egyszer egy kicsi kislány, mint Katty

és nagyon boldog volt csirkehúsleves, de nem kell jobb

 

Szóval kedves Katty Tudna nekem a csirke, a tűz csendesen létre?

 

thanks in advance

 

dolgoznak, de nem túl kemény huh

 

grtz ... Ronny"

 

Betűről betűre másoltam ide, az egyik szakácssrác írta nekem. Persze valami netes fordítóprogrammal. Elsőre nem esett le a kapkodásban, mit is akar jelenteni. Csak később, amikor volt időm kielemezni, akkor jöttem rá. Ti rájöttök? :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr761247048

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.07.15. 17:09:37

Tedd fel főni az alaplevet?

Abból gondolom, hogy nálunk egész éjjel lassan főzik.

ripsie 2009.07.16. 11:37:01

Kitaláltad. Pontosabban csak alá kellett gyújtani, és takarékon hagyni. De azért remélem, Neked is el kellett gondolkozni rajta, és nem csak úgy csípőből vágtad a választ.

venator 2009.07.16. 13:36:37

Az igazság az, hogy annyit dolgoztam konyhán, hogy egyből vágtam, de az lenne szégyen ha nem tudtam volna. :)
süti beállítások módosítása