Girls just wanna have fun

Hollandiai útibeszámoló, főleg rokonoknak, barátoknak, hogy ne aggódjanak, és saját magamnak is, hogy később ennek a nagy kalandnak minden részletére emlékezhessek.

Friss topikok

  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.25. 20:21) Ezeket érdemes elolvasni
  • sunkiss: Miért nem irsz mostanában? Mi történt? (2011.08.26. 02:39) Megbolondultam
  • Miklas: Azert van az embernek testvere, hogy beteljesitse a szülök nagyszülökke valasanak BENNÜK egyre növ... (2009.11.01. 15:59) Üzenet egy ismeretlen jóakarótól
  • venator: Boldog születésnapot kívánunk! Legalább mi mérlegek tartsunk össze. :) (2009.10.20. 18:41) Magyarországon
  • Miklas: Bizony, bizony jo volt. Jobb volt mint jo! Köszönöm a szuper vendegvarast, vendeglatast! A narancs... (2009.09.12. 19:16) Hasznos és érdekes időtöltéseim a héten

Linkblog

2009-06-02

2009.06.02. 13:07 | ripsie | 3 komment

Ma hajnalban értem vissza Magyarországról, és mivel többen is kérdezték, miért nem írtam az elmúlt időben, most igyekszem pótolni a hiányt.

A leginkább arra volt mindenki kíváncsi, hogy mi van a pilótával. Miután megtudtam róla az igazat, rá két napra megláttam itt a házban. A házmester bácsival beszélgetett, én csak elmentem mellettük, köszöntem és ennyi. Aztán a szobámban vártam, hogy vajon akar-e valamit beszélni velem. Akart. Kb két óra múlva kopogott, kinyitottam az ajtót, de nem hívtam be. Egyből kérdezte, hogy beszéltem-e Petrával (az alapítványos nővel). Mondtam, hogy igen. Aztán próbált magyarázkodni, de nem voltam rá vevő. Végül aztán csak elhúzott. Ezután láttam még pár napig itt, pedig ugye elvileg már nincs is itt bejelentett lakcíme. Ennyi. Tegnap éjjel, amikor megérkeztem, volt fény az ablakában, de nem vagyok benne biztos, hogy még mindig ő lakik ott, mert a hangok egész másfélék voltak. Majd kiderül előbb-utóbb ez is.

A bejegyzés trackback címe:

https://ripsie.blog.hu/api/trackback/id/tr791158946

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

venator 2009.06.02. 16:04:22

velkommen hjem!! :))

ripsie 2009.06.02. 18:04:31

Tak. Jeg er glad igen her. :)
Azt akartam volna írni, hogy jó újra itt, de nem találok rendes netes dán szótárt. Azért vajon rájönnének, mit akartam mondani? :)

venator 2009.06.03. 05:12:43

Az attól függ, némelyik ha egy picit máshogy ejted, már nem akarja megérteni. Néha pedig egymást sem értik. :))
süti beállítások módosítása